Το ΔΣ του Συλλόγου, στη συνεδρίαση του της 14/6/2026, αποφάσισε κατά πλειοψηφία, να επιχορηγήσει με 500€ τον Σύλλογο ΠΑΣΙΦΑΗ, για τις καλλιτεχνικές-πολιτιστικές δράσεις του, υπό τον τίτλο “Μετά τη στάχτη”, που θα λάβουν χώρα στο Μυλοπόταμο από 21-31 Αυγούστου 2026 και να τις θέσει υπό την αιγίδα του.
Το αίτημα μεταφέρθηκε στο Σύλλογο από το μέλος του, κ. Σταματίνα Στρατηγού.
Επισυνάπτουμε δύο πληροφοριακά κείμενα, σχετικά με τη δραστηριότητα αυτή και ευχόμαστε ολόψυχα κάθε επιτυχία στην ωραία αυτή προσπάθεια, που θέτει το Μυλοπόταμο στο πολιτιστικό επίκεντρο του φετινού καλοκαιριού.